Blogg börjar på nytt.

Jag (Mamma Lena) har inte skrivit i den här bloggen på bra länge. Anledningen att jag 'slutade' var att jag ville på nåt sätt inte 'vara i skiten'. Vad jag menar med det är ungefär: Det man tänker, det skapar man.
Förstår ni hur jag tänker nu? Jo, att det jag är i, det jag tänker, det jag pratar osv... det skapar jag. Det framstår. Det blir så.
Aja, det kan tänkas att ni tycker att jag bara svammlar men det är min filosofi. 'Det jag tänker, det skapar jag'. Så när jag har den här bloggen och hela tiden pratar om hennes sjukdom - så skapar jag det hela, så blir det mer sjukt. Men när jag har haft uppehåll så har det varit sjukt ändå även fast jag inte har 'skapat det'.

MEN, nu har jag upptäckt att den här sidan behövs, vare sig min filosofi fungerar eller ej. Den här sidan behövs så att andra kan läsa den. Så att andra barnreumatiker med familjer kan få feedback. Jag har under en kort tid (och lång) fått mail ifrån andra som behöver utbyta tankar, funderingar och frågor med svar.
Så nu ska jag återuppta den här bloggen: Almas värld - I sällskap av JIA.

Rullstolsträning hos sjukgymnasten på Västerås sjukhus.






/Mamma Lena.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0