Kuratorbesök

Ett litet kuratorbesök blev det på sportlovet. Det enda besöket till lasarettet den här veckan. Inget annat 'sjukligt' inbokat. Det kallar jag 'lov'. Skönt.
Kurator Karin ska bli Kurator Maria. Så vi hade ett litet 'överlämnande'-möte. Fick träffa den nya Maria och säga hej då till Karin som går i pension.



Mjukisdjuren hänger med.



Alltid fina teckningar i hissen.



Mot kuratorn.



Vi stannade upp och hälsade på fiskarna.



Kuratorn sitter på samma avdelning som dagsjukvården för barn, där vi brukar husera med jämna mellanrum. Värst vad tomt det var idag.



Stannade till och lekte med tåget innan vi åkte hem igen.



Yrke: Lokförare.




Nu ska vi bara mysa resten utav sportlovet.


Vid 'pennan' och kameran
Mamma Lena



.

Kommentarer
Postat av: nikki

Hejhej!

Fin blogg och din dotter Alma är jättesöt!

Ville bara säga att jag hoppas hon blir helt frisk och om inte att hon mår väldigt bra ändå!

Är själv barnreumatiker, eller nyligen fyllt 18år så är väl något där emellan!

Kommer även jag från västerås (antar att det är där ni kommer ifrån då jag känner igen sjukhuset och läkare/kurator). Hälsa Alma att jag hoppas hon får det jätte bra trots sin reumatism. Jag vet själv att det kan gå både upp och ner då jag också haft det sedan 1-2 års åldern.

Kram /nikki

2011-08-28 @ 21:53:36
URL: http://nniquita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0