Dags igen

Dags igen. Imorgon. Remicade-medicinering. Droppen dripp och droppen drapp, eller nåt. (försöker mig på att skoja lite) (men det stämmer iallafall in på vädret - dripp, dropp).

Eftersom Alma har haft värk nästan varje dag sedan förra medicineringen, så ska det bli skönt att få träffa Dr. Johan för en närmare diskussion. Vad ska göras? Ska hon fortsätta? Dags för en magnetröntgen igen? 
Eftersom hon fortfarande äter all annan medicin (naproxen, alvedon, methotrexate, folacin) så vill jag inte stoppa i henne mer ifall det inte fungerar. Fast det kanske blir bättre sen? 
All fundering och oro kring värk och medicinering på Alma skapar inre stress hos mig.
Jag önskar så att hon fick vara helt frisk!











.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0